Ben de 20 haftalık hamileyim hala da kullanmaya devam ediyorum o haftalarda aynı sıkıntıyı ben de yaşadım. Korkulacak bişey yok içerde biriktiği için koyu renk olabiliyor sinsiyahtı benim. Sürekli yanma ve kaşıntı yaşadım şimdi günde 1 kullanıyorum şikayetlerim azaldı