6 haftalık hamileydim.Gece 1 de cytotec vajinal fitil ile düşük yaptım. Afedersiniz küçük bir parça düştü sanki. Ama tam emin değilim. Toplu kan akışıda olabilir. Bilmiyorum. Kanamam fazla yok yani 2 3 damla akıyor ped e. Benim gibi kanaması az olupta düşük yapan var mı?
Yoksa düşmedi mi?
Yarın sabah doktor kontrolüm var. Korkuyorum. Aç karna gel dedi hemşirem. Kanaman olursa gel araştıralım demişti dün doktorum.
Tek gidicem korkuyorum.
Nasıl bi yol izlenecek bilgisi olan var mı?