minik_kurabiyeee bende kızımın adını Amine koyacağım çok güzel bir isim aslında 😌 Ervada netseniz eğer kuzenim koymasa Zeynep erva koycaktim iki isim hem uyumlu hem anlamı güzel fikir olur belki 🌸 eşinizi kırmayıp Amine koyarsanız da ben ikinci isim Alâ koyacaktim sonra tekte karar Kılıca o da rafa kalktı buda bir diğer fikir olsun 😌🐣🌸