memnun olmak ne kelime Allah bin kere razı olsun. gebelik tansiyınu için başka doktordan geçtim. doğumdan sonra çocuk doktoru doktorunuzun kıymetini bilin demişti. Önden bir peşin ödeme yada imza, tahaüt almıyorlar. yani memnun kaldığınız sürece gidersiniz. biz peşin ödemek istedik ama en sonunda total ödediğimiz ücret bütün hastalerin paketinden azdı. Çünkü acil gittiklerimizden para almıyorlardı.