Yasemincee26 o zaman bir iki gün daha bekle istersen hatta bence hiç yapma en güzeli kanda öğrenmekte işte duramıyoruz ben çok kararlıydım normalde bugün yerleşme kanaması için post açtığım da biri hemen kan vermelisin iyi değil kanama diyince acayip korktum o yüzden yaptım çünkü aşırı üzülmüştüm bence yapma ya bekle