Merve_ceyhan0803 Kızlar aranızda fetal test yaptıran var mı yaptırdıktan sonra bebeğini kaybeden var mı
tugcesakzci Merve_ceyhan0803 yaptırılan fetal testin bebeğe bir zararı yok sizin kolunuzdan kan alınacak. Neden bebeğe yan etkisi olsun. Normal rutin kan vereceksiniz sadece nasıl tahlil yaptırıyorsanız o şekilde. Zararlı olsa rutin kan testlerini de yapmaz doktorlar
Omerkazim Merve_ceyhan0803 bende yeni yaptirdim canim .detayli ultrasona gittigimde istedi doktorum.anne kanindan bakiliyor.kan aliyorlar sadece .hatta ileri haftalarda alindiginda kan dna ya daha cok rastlaniyor demisti.cok sukur temiz geldi sonucumuz.
Yarindanumutluanne Merve_ceyhan0803 fetal DNA koldan kan alınarak bakılıyor neden bebek kaybedilsin neden bu konuda endişelendiniz anlamadım.
Merve_ceyhan0803 Sedefkitir12- evet biliyorum da çok pahalı 10. Haftayım yaptırmayı düşünüyorum ama yaptırdıktan sonra da bişey olur diye çok korkuyorum erken mi acaba diye düşündüm bi yaptıran var mı çok merak ettim
Barabar Merve_ceyhan0803 merhaba Bende 10. Haftada hemen yaptırmak istemiştim Dr um 12 veya 13. Haftada yaptıralım dedi bebeğin genleri kaninizda daha çok bulunsun normalde 10. Haftadan itibaren yapılıyor ama maliyetli bir test garanti olsun yerini bulsun dedi. Bizde okeyledik. Velhasıl 13. Haftada koldan alınan bir tüp kan Fransa’ya gitti cumartesi günüydü testi verdiğimizde öbür hafta c.tesi sabah Dr wptan sonucumuzu attı. Bir sonraki kontrolum Kasımin ilk haftasi
Merve_ceyhan0803 Barabar bnde 10. Haftada erkenden yapmak istedim cuma günü kan vericem bende bakalım hayırlısı
Merve_ceyhan0803 Yarindanumutluanne bütçe konusunda pahalı ya biraz bn iki bebeğimi de kaybettim bunda da hiç endişem gitmiyor ya bişey olursa korkusu erken acaba diye düşündüm cnkü az bir para yatırmıycam
Yarindanumutluanne Merve_ceyhan0803 öyle düşünmeyin iyi düşünün ki iyi olsun. Hiç kimse bilemez herşey yolundayken de kaybedebiliriz herşey çok kotuyken de doğabilir. Allah bilir siz içinizi ferah tututun stres yapmayın.
Merve_ceyhan0803 Yarindanumutluanne zaten herşey rabbimden veren de o alan da ama işte ister istemez içimdeki korku hiç gitmiyor
Pnpn Bende yeni yaptırdım koldan 1 tüp kan alıyorlar 11.000 tl bir riski olsa doktorlar yaptırın demez ve rutinde de koldan sürekli kan aldırmıyor musunuz vitamin vs kan sayımı için :)
Sumeyye_g Merve_ceyhan0803 Normal bi kan testi alınıyor yani onu hertürlü kontrollerinde doktorun istediğinde kanda aldırıyorsun yani sonuçta bebeğe hiç bir zararı yok canım ben yaptımadım gerek de duymadım yaptıranlardan bazı sonuçlarında yüzde yüz doğru çıkmadığınıda duydum o yüzden vazgeçtim