Nlfrrrr Kızlar ben 15 haftalik gebeyim banyoya temizlerken domestos kullandım acaba bebeğe bir zarar verirmi aklıma takıldı da
Minikheyecan Canın zorda kaldıkmı hepimiz kullanıoruz ama soluman bebeğe elbetteki zarar verir uzun vadede. O yüzden ya maske kullan ya da o ürünleri kullanma bende bir kaç kez maruz kaldım kokuya soludum yani doktorum uyardı dikkat et diye o kadar
Deletedmom58 Bebek olmasa da kapalı yerde uzun süre solumamanız gerek. Ben bingo oksijen kullanıyorum. Eski tip çamaşır suları gibi kokmuyor ama oda çamaşır suyu gibi etkili.
Nlfrrrr Inşallah bir şey olmaz ya ne bilim korktum sadece gözüm korkuyor artık çünkü çok riskli geçiyor hamileligim