eso14 Bugün tahlil sonuçlarımı gösterdim doktoruma. Kendisi baktı ve tekrardan test vermemi istedi. Tehlikeli bi durum olsa coraspirin falan verirdi değil mi? Değerler için bişey demedi çünkü
Cinsiyettahminidolunayes eso14 vermez kuzu benle ayni Bana da kullanma dediler Kullancam dedim ben :) Dahiliyede biliyor kadin dogum doktorumda 36 haftada kesecek ilacı. Ama icmeme ragmen bu ayki testim seninle ayni :) yani bosa iciyorum sanirim dedikleri gibi