AyseEmre Kızlar saçma mı bilmiyorum ama bişi sorcam. Biz 33 haftalık olduk benim bebek hep tekmeyi az atıyor ama oynaması güzel şükür. Anlatabilmişimdir umarım ne demek istediğimi. Saçma mı bilmiyorum da. Sizin bebek hareketleri nasıl bu şekilde mi ?
-Annem AyseEmre 34+4 haftaligim bende, benim oğluşum genelde dolanıyor içerde dalga dalga😂 Az vuruyor öz vuruyor ama vurunca da beni benden alıyor 🤭
Hnd_01 AyseEmre tam şuanda konuyu okurken poposunu çıkarıyor 🙈🤭😅karnımın bı tarafi şişiyor.iceride yer değiştiriyor.benm kızımda tekmeyi az atıyor.ama attığı zaman da sabah uykumdab uyanıyorum.😍
Yelizdurmus41 AyseEmre Hareket alanı daraldı ya çok normal en az 7-8 kere sayman lazım gün içinde . Oynaması iyiyse sorun yok . Çikolata ye soluna yat mutlaka oynar hareketi şiddetli hale gelir . Sağlıkla al güzel anne kucağına .
AyseEmre -Annem aynı benimki de vurduğu zaman beni sallıyor sert oluyor ama çok nadir yapıyor bunu normal o zaman sizlerde de durum bu şekildeyse
AyseEmre Yelizdurmus41 çok teşekkür ederim oynamasında çok şükür problem yok kıpır kıpır içimde sadece tekmeyi çok nadir atıyor o kafama takıldı. Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için ❤️ hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ❤️