ressamanne_ o zaman hamilesin denip sevindikten sonra hamile falan olmadığını öğrenen insanların yaşadığı hayal kırıklığını da bilirsiniz. Herkesin farklı zorlukları olmuş hayatta boş yere sevinip de sonra hayal kırıklığı yaşamayı da biliyorum. O yüzden aaa kesin hamilesin demeyi doğru bulmuyorum. İnşallah tüm anneler sağlıkla çocuklarını doğururlar inşallah isteyen herkese allah nasip eder