Odininmamisi Kızlar ben ilk gebeliğimi de silik çizgiyle öğrenmiştim reglime 2 gün var kaset testler negatifti bende bu erken testi aldım anında ikinci çizgi silik çıktı birinci çizgiden sonra. Hamile miyim değil miyim anlamadım böyle olup hamile kalan var mı ?
koomikbiranne0507 Odininmamisi tam olarak bende ilk hamilelğimde böyle öğrenmiştim aynı markayla aynı böyle silik bi çizgiyle
bebegimhayalim Odininmamisi ben ben, o kadar silik cizgiydi ki çok zor goruyodum meğer çok yeniymis 27 beta ile ogrenmistim hem kaset hem erken gebelik testi aynı anda yaptım ikisinde de çıktı
Odininmamisi Nili4321 Çok heyecanlıyım umarım öyledir yani ikinci çizgiyi bir tek ben görmüyorum di mi 👀
Odininmamisi Esrac96 Di mi ilk gebeliğimden önce gelişmeyen bir gebeliğim vardı onu da böyle öğrenmiştim merakımdan her gün test yapa yapa 😀
DuyguLinaa Odininmamisi benimde iki gün vardı dün test yaptım aynı bu şekildeydi sabah sağlık ocagında test verdim bakalım sonuç nasıl çıkıcak allah kucağımıza almayı nasip etsin
Momofelisa Odininmamisi ayy Dikmen de mi yaşıyorsunuz bende gebelik testlerimi aynı hastanede veriyorum 😂😂