Nurgkhn benmde hep normal ilerliyordu hatta 30 haftaya kdr doktorum kilolu bebek diyordu. Ne olduysa snradan oldu iyice yavaşladı. Bndan önceki hafta bnmkide 60 gr falan almıştı. Bu hafta 100 almış. Ama yinede az tabi. Karın çevreside gelişmemiş :( senin doktorun bu duruma birşey dedimi canım ?