Selam anneler, ilacı içtikten sonra ölçülen değer sınır 140 ama benim 163,6 çıkmış .Nasıl bir yol izlenir böyle durumda tecrübeli anneler neler yaptınız bu süreçte..Dr yarın ikindi gibi görecek sonucu riskli gebelik olunca benim durum biraz canım sıkıldı snucu görünce 🥺