Ruhiye
Nstye girdim bu gün hiç sancım olmadığı halde doktor ciddi sancıların var nasıl hissetmiyorsun dedi. Ebede muayene etti 1cm açığın var dedi. En geç 3 güne doğurursun dedi. 8 saat geçti aradan ama benim halâ sancım yok. Ne yapmalıyım sancımın gelmesi için ?
SecilAhsenSura
Adet sancısı yada karın agrısıdamı hissetmiyosun
Ruhiye
Hayır sadece bebeğim çok hareketli
Gzd_gzd
Adet dönemleriniz nasıl geçerdi? Yine böyle sancısız mı
Ruhiye
Tam tersine çok sancılı geçerdi. Aslında sabahtan beri çok iş yaptım temizlik yaptım. Çok hareketliydim. Ondan hissetmiyor olabilirmiyim