Kızlar merhaba. 6 haftalık hamileydim 5 eylülde kanamam başladı ve düşük yaptım. Bu ay 5 ekim adet tarihim ve düzene döngüye girdiğimi düşünyordum. Ancak bugün tekrardan kanamam geldi. Adetim bittikten 1 hafta 10 gün sonra tekrar kanama neden olur acaba? Sanki adet kanaması gibi de değil hiç bir ağrım yokken tuvalete bir girdim baya çok geliyo. Normalde adet kanamam ilk gün hafif başlar 2. Gün çok yoğundur. Ama bu kırmızı kan nedir bilemedim.