Gizemkmc Kızlar dün 159 betamla pozitif sonucumu öğrendim reglimin ilk günüydü öğrendiğimde doktorum önümüzdeki hafta çarşamba için tekrar randevu verdi keseyi görmek için sizce görebilirmiyim çünkü 5+3 falan oluyor o tarihte
Eminesahin1 Gizemkmc bende ilk gün kan baktırmıştım 195 çıkmıştı 5. Haftada alttan muayene ile görmüştü 5+2 falandım yanlış hatırlamıyorsam
mimar_anne Gizemkmc görürsün canım oğlumda 4+6 da görmüştüm şuan ki hamileliğim de 5+2 de gittiğimde görmüştüm
minikmucizeemaak Gizemkmc 5+0 da keseyi gördük karından gördük ama doktorum vajinal bakarsam daha net görürsün sen demişti, vajinal da baktırmıştım
Eminesahin1 Gizemkmc zararı olsa doktorlar yapmazlar ben iki kere alttan muayene oldum bir sıkıntı olmadı keseyi göremediği için alttan baktı ama alttan baktırmak istemiyorsan 6. 7. Haftanda git karnından görür o zaman ancak kalp atışını da duyarsın