Seyyyma7 Kızlar nikah kıyılmadan önce istenen testler var ya hani o zaman bana Akdeniz anemi şüphesi koymuşlardı eşimde birsey yoktu doktor bir önemi yok demişti Akdeniz’de yaşayan bir çok insanda var demişti . Sorun olmaz demişti . Böyle bir olayla karşılaşan var mı hamileliği etki eder mi yani yarın doktor kontrolüm var soracağım da içim rahat etmedi belki bilen vardır dedim
Ufkumm Seyyyma7 canım eğer eşinde yoksa bişe olmaz en fazla bebeğim senin gibi taşıyıcı olur bizde ben de taşıyıcı yım eşimde taşıyıcı 3 düşüğüm var genetik yani ama eşinde yoksa korkma en fazla senin gibi taşıyıcı olur
Yeliz45 Seyyyma7 bende Akdeniz anemisiyim 37. Haftamdayım herhangi bir iğne yapılmadı ve bir sorun olmadı
ikizlerimveannesi Seyyyma7 ben de Akdeniz anemisi yani Talasemi taşıyıcısıyım ama eşimde olmadığı için hiçbir sıkıntı yok şükür bendeki tek etkisi kansızlık çocuklarımda da en fazla taşıyıcılık olur sadece bende olduğu için doktor da önemsemedi zaten
Asyua Ben Akdeniz yöresinde oturuyorum bu test orada oturan insanlardan isteniyor eşim doğulu mesela ondan istenmedı ama bildiğim kadarıyla hamılelıkte test tekrar yapılıp ona göre size koruyucu ıgne vuruluyor tabı sız yıne doktorunuz dan kesin ve net bilgi alın
Asyua Seyyyma7 evet canım bende yaptırdım nikah ıslemlerınde ama bende cıkmadı kuzenimde olmus tu bu tarz doktor tasıyıcı olmasın diye gobegınden ıgne yaptırdı bıldıgım kadarıyla
Ufkumm Seyyyma7 iyi canım Allahın izniyle bişe olmaz o zaman dediğim gibi en fazla senin gibi taşıyıcı olur inşallah o da olmaz sapsağlıklı Bi bebişin olur
Sosem Benim de esim de var ama akdenizli deyiliz egeli iyiz ve yurt disinda yasiyoruz ve gorumcemin bitanesinde var burada ve turkiyede bir cok doktora gittiler caresi yok omur boyu hap kullaniyo esim doktorun biri demisti kadinlarda dogum yaptikca azalir diye iciniz ferah olsun hamilelige zarari yok ama kan teslerinizi genede yaptirin derim
Asyua Seyyyma7 senın esinde yok ama Allahın izniyle bırsey olmaz saglıklı olur bebısın ıyı dusun ıyı olsun canım 😘