Aleynacavdar istanbul avrupa yakasındayım, ikili tarama testi 200 ₺ idi. Sonucumux riskli cıktı, daha sonra birkac doktorla görüsünce ıkılı tarama ve uclu tarama, dörtlü tarama testlerinin cogunlukla yanılma payının oldugunu söylediler ve FETAL DNA testinden bahsettiler. İlk gebeliğim. Tecrübesizim :) bilseydım en basında direkt fetal dna testi yaptırırdım asla ıkılı yaptırmazdım. Doguma kadar bidaha da test yaptırmıyorsunuz direkt fetal dna yaptırıp sadece detaylı ultorosona giriyosunuz. Ben fetal dna dan sonra ucku ve dörtlü tarama yaptırmadım gerek kalmadı. haziranın ilk haftası yaptırdım fetal dna testini de Euro finish firmasına bölge sorumlusu Şule hanımdı, çok da memnun kaldım bütün sorularıma çok güzel cevap verdi kafamda hiçbir soru işareti Kalmadan tereddüt etmeden anlastım. O zamanki kur farkıyla fiyat olarak 350 euro ödedik. Şuan tabi ki artmıstır. Kan yurtdısına fransaya gitti sonucumuz 12 gün sonra geldi hamd olsun temiz geldi. Birde genoks firmasıyla görüsmüstüm. Ama genoks firmasından memnun kalmadım telefon görüsmemizde bilgi alırken, hiçbir soruma aklıma yatan bir cevap alamadım benimle konuşuyor gibi değilde sanki kağıttan bir metin okuyor gibiydiler.