dmla-01 21+6yım bende ikinciye gebelik olduğu için pek bisey hissetmiyorum açıkçası gün boyu diğer kızımın peşinde koşuyorum okula getir götür yedir icir giydir ev temizle topla yemek yap bazen bebegi hissetmiyorum hamile olduğumu bile unutuyorum akşamları kızım uyuduktan sonra yorulduğumu ayaklarımın şiştiğinin farkına varıyorum 😂😂😂