elifec merhaba, ben de bir on gündür falan kullanıyorum ama etkisini kaybetti gibi. Burun eti şişmesi var bende de ne yaparsam yapayım açamıyorum burnumu 😔 doğum yaptınız sanırım. Bebişiniz nasıl peki iyi mi? Bir de doğumdan sonra geçiyor mu😔 bu kadar sprey kullanımına burun iyice mahvolur diye korkuyorum