Kızlar saçma gelicek biliyorum iki düşüğüm var sonrasında muska yaptırdım bugün hamile olduğumu öğrendim asıl sorun şu düşüklerimden sonra ölüm korkusuna yakalandım sürekli ölecekmiş gibi hissediyorum hep aklımda bişeyleri kuruyorum anksiyete belirtisinden sadece bunu taşıyorum bugünde hocaya gittim kızım senden sadece sübyen var vesevese var dedi yeni kurşunlu muska yaptı yaşayanlarınız varmı benim gibi yazarsanız dertleşirsek çok sevinirim ❤️🥹