FKRKS29 1palyaco benimde böyle olmuştu adet bittikten 14 gun sonra pik oldu koyulasiyo gibiydi sonradan siliklesti ama sonra pik oluyo devam edin
1palyaco Eses25 ay inşallah başka bir sorun yoktur yapmaya devam edeceğim kürtaj olmuştum kürtajdan sonra adet düzensizliğim var 4 aydır . Oyüzden adet tarihim ne zaman bilemiyorum da .
1palyaco FKRKS29 ya bende acaba sorun mu oldu diye düşündüm bugün adet biteli 9 10gün falan oluyor.Teste de biraz geç başladım adet bittikten 4 5gün sonra başladım .
1palyaco Eses25 evet bunu biliyorum ve maalesef olumsuz düşünmek istemezsem bile o ihtimali düşünüp stres yapıyorum . Bu da bana olumsuz olarak dönecek stres yapmak.