Merve4545 Merhaba kızlar şehir hastanesine kontrole gittim bugün 39+4 günlüğüm geçen hafta normal doğumu beklicez demişti ama bebeğim bu hafta 4 kilonun üstünde çıktı riske atamam sezeryan yapalım dedi sizce doktora söyleyip suni sancı ile normal doğum mu denemeliyim yoksa verdiği günde sezeryan mi olsam
gamzecgr Merve4545 çok zorlamamak gerekiyor bence kilosu maşallah iyi Allah korusun doğum esnasında bebek çıkarken kolu omzu takılabilir sıkıntı yaratır ve yırtılma çok olabilir bı arkadaşım da oldu yani herkeste olcak diye bişi yok bu durum ama ya olursa yani risk almak gereksiz diye düşünüyorum sıkıntı yaşasaniz Allah korusun yine acısını üzüntüsünü siz çekceksiniz sonuçta
KuzeyinAnnesi10 Merve4545 doktorunu dinlemelisin bebeğe zarar olur kemiği takılır omzu kırılabilir. Onu geçtim senin vajinan parçalanma riski var çok dikişi olabilir doktor her koşulu düşünür o da seni düşünüyor yoksa sezeryan neden desin.
Sermec27 Merve4545 riske atmayın iki sezaryen oldum sezaryen öyle çok korkulacak bir doğum şekli değil doktorunuzu dinleyin devlet hastahanesi kolay kolay sezaryen yapmaz eğer sezaryen diyorlarsa belli riskleri vardır
Merve4545 gamzecgr özelde doktorlar daha çabuk sezeryan yapıyor ama devlette mecbur olmadıkça sezeryan önermiyorlar doktor sezeryan dediyse bildiği vardır diye düşünüyorum ama normal doğumu da çok istemistim nasip değilmiş
gamzecgr Merve4545 bı doktordan daha fikir alıp net karar verebilirsiniz bence çok kararsız kaldiysaniz
Merve4545 KuzeyinAnnesi10 Bende öyle düşündüm özel doktor olsaydı bı başka doktora daha gitmeyi düşündüm ama şehir hastanesi doktoru mecburi olmasaydı böyle demezdi diyorum geçen haftaya kadar normal doğum diyodu çünkü
Merve4545 Sermec27 kimisi de sezeryan oldum 2 sene geçti daha ağrısını çekiyorum diye bu tarz bı şey den çok çekiniyorum açıkçası o an ki zorluktan ziyade sonrası için sıkıntılı diyenler var
KuzeyinAnnesi10 Merve4545 hayırlısı böyleymiş kuzu bende hep normal istiyorum ama sezeryan olacaksa çare yok malesef. Korkma herkesin bir değil benim 1 ablam çok rahatı eve gelir gelmez bütün işlerini kendi yaptı tek kaldı. Diğer ablam 10 15 gün yapamadı çok zorlandı yatamadı kesinlikle bünye meselesi. Sen bünyeni dinç tut evde kemikli ilikli et kaynat ye onu suyundan çorba yap iç bünyen toparlanır doğumdan sonra da tüket hemen iyileşirsin. Dikişleri hava aldırmayı unutma hemen kururlar. Tabi eskisi gibi olmuyor ama normal doğumda da kesik oluyir onda da aynı hassaslık kalıyor sonuçta öyle düşün. Bol bol dua oku canım.
Sermec27 Merve4545 yani ben ilk sezaryenden 6 ay sonra ikinci oğluma hamile kalmıştım 15 ay arayla iki sezaryen oldum en son sezaryenin üstünden 28 ay geçti çok nadir arada sızlıyor başka herhangi bir sorun yaşamadım ben ki sorun olsa bile bebeğinizi sağ salim dünyaya gelmesi en önemlisi normal doğum riskliyse bebek için sezaryen olmalısınız
Merve4545 Sermec27 inşallah bebeğim de bende sağsalim atlatırız söylenilen gibi bı ağrı durumum olmaz inşallah
Melekecre Merve4545 devletteki doktorlar en son ana kadar bekletiyorlar sezaryan için,eğer doktorunuz onay verdiyse zorlamayın,ki zaten bebeğiniz 4kilo üzeri,Allah korkusunda skntıli olabilir
tugcesakzci Merve4545 devlet hastaneleri bebekte veya anne sağlığında bir tehdit oluşmadığı sürece sezaryen doğum öneri yaptırmaz. Bebeğinizin kilosu yüksekmiş Allah korusun normal yapayım derken koluna omzuna bir şey olur çıkar kırılır maazallah. Bu konuda doktorunuzu dinleyin bence normal doğum yapıcam diye diretmeyin
mimar_anne Merve4545 senin ve bebeğin sağlığı için hangisi uygunsa öyle olmalı diretmeye gerek yok bence bir sürü riskleri olabilir ayrıca sezaryen doğum yaptım ne ağrım var ne sızım çok şükür 3 günde toparladım hiç bir şeyim yoktu kişiye göre değişir bu
Merve4545 Allah razı olsun kızlar valla hiç beklemiyodum sezeryan demesini ilkte biraz üzüldüm ama hayırlısı buymuş tavsiyelerinize uyucam inşallah kolay bı doğumum olur sonrasin da da sıkıntı yasamam