Pnrdag1994 özgül hanım takipliyim, ilgisinden verdiği bilgilerden her muayenede detaylı anlatıp göstermesinden çok memnunum. Şahsi telefon numarasını vermiyormul bilginiz olsun. Benim arkadaşım Lokman hekimde çalıştığı için ben kendisine her istediğimde rahatlıkla ulaşabiliyorum o yüzden telefon numarasını istemek aklıma gelmemişti. Farklı bir gebe söyledi vermediğini. Bu sizin için bir kriterse dezavantaj yaratabilir. Şu zamana kadar cinsiyette kiloda vs yanılma olmadı. Epilepsi hastası olduğum için devlet takibi de var iki tarafda hep benzer şeyler söyledi. Özgül hanım çok tatlı dilli asla gebeyim strese sokmuyor önemli olan da bu bence