Yesimkso https://mutluresim.com/image/naz2iX Var mıdır kızlar adet günüm yarın normalde yaptım ve 2. Dksında çıktı şimdi bide eerken gebelik testi alcam umarım vardır🥹
Aselkus Yesimkso bende adettwn once yapmıştım boyle cikmisti kanda yükselmemis daha ama var insallah sizin de
mervemurat16 Yesimkso pozitif çıkmış ama adet geçtikten sonra yapılan test ile erken gebelik testi aynı sonucu verir mi? bence erken gebelikte pozitif çıkcak
KuzeyinAnnesi10 Yesimkso hayırlı olsun canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 🥰 ❣️
Yesimkso Aselkus ayy canım inş vardır nerde kan verdin sen ben bide annemlere geldim İstanbula normalde Ankarada yaşıyorum sağlık ocağına da gidemem burda nereye gidip de kan versem bilmiyorum
Aselkus Yesimkso misafir hasta diye bakiyorlar annenizin mah gidersenjz bakarlar insallah ben saglik ocaginda verdim ama evdede 2 3 tane farkli marka denedim hepsinde de aynı sonuc verdi