Arkadaşlar haftaya devletteki doktorum ikili teste çağırdı 12+5e falan denk geliyor. Ama %85-90 bi sonuç veriyor dedi. Zaten hep olumsuz şeyleri söyler benim doktor. Bir de fetal dna testi var dedi. Ücretli 10.000 dedi dışarıya gidip yaptırabilirsin dedi. Ben de ikili testim kötü gelirse ona göre yaptırırım dedim ama öyle olmuyor sonuç gelene kadar fetal dnanın yapma süresi geçiyormuş? Devlette sonuçlar ne kadar zaman da çıkıyor ki? Bir de fetal dna ne zamana kadar yaptırabiliyoruz acaba? Bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.