Kızlar bugün 9 günlük olduk kontrolümüz vardı maalsef sarılık yüksek çıktı ve doktor 1 gece yatış verdi az önce makinaya koydular yavrumu çok ağlıyor çok korkuyor onu nasıl sakinlestirebilirim değerimiz 16 çıktı makina işe yarıyor mu ilk bebeğim ve kendimi çok tecrübesiz hissediyorum