Herkese merhaba..
7-8 ekim yumurtlama günlerim adetim 20-22 ekim arası olması lazım yani 4 gün var bugün önce küçük bi kan parçası geldi afedersiniz akıntının içinde damar gibi incecik sonra çok açık pembe avuç içini doldurmayacak kadar yerleşme kanaması böyle bişey mi kanamaya bel ağrısı eşlik etmiş miydi adet ağrısı gibi yani lütfen tecrübesi olan yanıt versin 🥺🥺