Bunehal Merhaba anneler 🙋🏻♀️ 27. Haftaya girmiş bulunmaktayım artık doğum için hastane arayışım başladı. İzmir’de memnun kaldığınız hastaneler ve fiyatlar hakkında bilgisini paylaşan olursa sevinirim. Hem Ege hastanesi hem de özel bir hastaneye gidiyordum ama iki doktordan da pek memnun değilim o yüzden yeni bir hastane ve doktor arıyorum. 🌸🌸
gamzecgr Bunehal kendi doktorumu tavsiye edebilirim 27 haftaligiz biz de başından beri kendisine gidiyorum vazgeçemedim çokta memnunum iki arkadaşım da kendisinde doğum yapmıştı memnun kaldılar.Tahir Özgüder kendi muayenehanesine gidiyorum çınarlı hastanesinin kurucu ortağı ama istediğiniz çoğu hastanede de doğum yaptırıyor
BirVeraAnnesi35 Bunehal egeyi bende denedim teksin bey var prof ona gittim ama nedense devam etmek gelmedi içimden sonra ekol hastanesini önerdiler irfan beye gittim. Bu seferde en başından irfan beye gitmediğime pişman oldum çok sevdim doktorumu ilgisi alakası çok iyi birde her kontrolde 4 boyutlu bakıp resmini veriyor o bizi çok sevindiriyor
Merve_vrl Bunehal Çiğli Ekol Hastanesi’nde yaklaşık 20 gün önce doğum yaptım. Çok şükür hem doktorumdan hem hemşirelerden yenidoğan yoğun bakımındaki personele hatta hizmetlilere kadar çok memnun kalarak ayrıldık. Doktorum Doç.Dr.Gursoy Pala idi..Doğum ücreti ise fotoğraf çekimi dahil 23.000 TL ödedik. İsterseniz muayeneye gidip görebilirsiniz hem hastaneyi hem ortamı. Sağlıklı doğumlar dilerim 🌺
Selinakbas Bunehal İzmir Özel Can hastanesi sezeryan doğum 20.250 TLymis ❤️ benim doktorum; Doçent doktor emre BAŞER çok memnunum, çok iyi çok kibar bir doktor🌺
Bunehal BirVeraAnnesi35 Ege’de hem çok sıra bekliyorum hem de doktorun başı o kadar kalabalık ki bi ilaç istedim ilk ay unuttu diğer ay bir daha söyledim üretimi kaldırılan ilaç yazmış resmen rezillik ya Menemen’deki ekol sadaya gittim bende pek ilgilenmediler orda da. Muayene ücreti nedir sizde
hilalllhrm Merve_vrl öncelikle tebrik ederim sağlıkla büyütün bebişinizi ♥️ bende ekole gidiyorum calibe hocaya nasıldi hastane ilgi alaka doğum biraz bahseder misiniz
izmirgizem Medicana Mustafa melih Erkan hoca var oldukça güleryüzlü ve ilgili diğer arkadaşlarım da onda doğum yaptılar gayet güzel geçti
Bunehal Selinakbas can hastanesinde daha fazladır doğum ücreti diye düşünüyordum. Diğer hastanelere kıyasla uygun geldi söylediğiniz rakam. Listeye ekledim bi görüşeyim hastane ile çok teşekkürler 🌸
Kaderss Kesinlikle özel Karataş hastanesi Arzu Akar diyorum gidince sen ne demek isteyeceğimi anlayacaksın canim
BirVeraAnnesi35 Bunehal ben egedeki doktora ücretli gittim başı kalabalık olmuyor üst katta bakıyor o doktorlar ücretli olunca sessiz sakindi ama içime sinmedi bide sezaryen olunca 3 gün yatış veriyormuş benim bi kızım daha var ondan ayrıda kalmak istemedim ekole geçtim. Doktoruna göre ücret değişiyor 700 küsur olması lazım muayene ücreti ben %20 indirimli gittiğim için 500 küsur ödüyorum doğumada 20500 dediler
Kaderss Bunehal biz daha Doğum ücretini konuşmadık.diger 2 dogumum sezeryandı 8 bin TL falandı.ama içeriden çıkan hastayla konuştuk Doğum günü al.aya gelmişler 17 bin fiyat vermişler nasipse bizde ocak ayına girmeden konuşup önden ödeme yapicaz yoksa yilbasinda uçacak fiyatlar
Bunehal BirVeraAnnesi35 ücretlide mi oluyor Ege de ben direkt alt katta gidiyordum. Ücretli için nasıl randevu alıyoruz peki
BirVeraAnnesi35 Bunehal tabi ücretli bakan doçent ve profesör doktorlar var onlar aşağıya inmezler yukarda ayrı bölümde bakıyorlar telefon numarası var bende veriyim orayı arayıp randevu alabiliyorsunuz 02323901762
birhamilelikgunlugu Egepole gidiyorum Şükran hanıma , bilen varsa yanıtlar zaten bunu. Duası ağzından düşmez iyi bir hoca. Muayene 785₺ cınarlı kadın doğuma geçicem nasipse, Ceysu hanıma