OZZGEECEE merhaba, tabii ki elimden geldiğince yanıtlamaya çalışayım. 12 ya da 14.haftamdan beri Zübeyde hanıma takipliyim güler yüzlü, hastasını korkutmayan bir doktor hastalık hastasıyım normalde hastane kapısından geçemem ama sağ olsun hiç telaş ettirmeden gayet rahatlatıcı şekilde açıklama yaptı aylardır. Belirli bir süre sonrasında telefon numarasını paylaştı herhangi bir sorunda yazmam için sağ olsun onda da saat kaç olursa olsun cevaplandırdı. Normal doğum destekleyen bir doktor ama asla buyurgan şekilde değil sizin kararınızla ortak hareket sağlıyor ben genel olarak çok memnunum inşallah 2 hafta sonra doğumdan sonra da mutlu şekilde bilgi verebilirim