Bebegimsu350 yanılma payı cok yüksek olan bir test canım, ıkılı tarama testi tek basına anlam tasımıyor ultrosondakı ölcümlerde yada bulgularda cok önemli.. ben ıkılı tarama testi yaptırdım riskli cıktı sonucumuz. Ultrosonda hersey normaldi mesela.. test neye göre risk gösterdi bilemiyorum yastan dolayı dedıler ama 29 yasındayım, 35 yas üstünde risk grubu dıyorlar birde enteresan. daha sonrasında fetal dna yaptırdım hamd olsun temız geldi sonucumuz yurt dısına kan yolladık. Fetal dna testinden sonra uclü ve dörtlü tarama testine gerek kalmadı. Sadece detaylı ultrosona girdim.. Hamd olsun Allahıma şuan 32+3 olduk. İlk gebelıgım acemıyım.. birgün ıkıncı gebelıgı yasarsam eger direkt fetal dna yAptırırım ıkılı testi yaptırmam daha.. maddi olarak imkanınız varsa fetal dna yaptırmanızı öneririm..