Selam kızlar
Ben 32. Haftada çalışabilir raporu aldım ve 27 ekimde izne çıkıyorum
Peki bunizme çıkmadan önce 27 ekimden 3 gün önce doğum raporu mu almam gerekiyor?
Çalıştığım şirketin lideri bana 3 gün önceden bu raporu almamı istedi
Yardımcı olur musunuz?