haticeflz evet ben yaşadım. 11. haftada yoğun kanamam oldu doktor bebeğin eşi aşağıda dedi. Rahim ağzını kısmi kapatıyor dedi. 18. Haftaya kadar evde hep yattı iğne fitil vs kullandım işe gitmedim. 18. Haftada biraz yukarı çıktı 19. Haftada işe başladım iğneyi bıraktım. Şuan 24. Haftadayım plasanta rahim ağzında 38 mm yukarda. Seyehat yasağım da kalktı. Doktorunuz ilaç verdi mi? Benim doktorum hep 32. Haftaya kadar umut vardır dedi. Çıkabilir dedi neyse ki 18 de çıktı