12hafsagunkokkaya96 4 normal doğum yaptım bu 5 dogumum kolaymı zormu bisey diyemem benim erken sancim açılmamış olunca yatarak tedavi görüyorum en fazla 36 haftalık bebeğim bu ne zaman doğar bilmiyorum nasip artık ama bence neye bağlı bilmiyorum ilk zor olur derler ben 32 haftalikken sancim tuttu önce dogumu durdurmaya çalıştılar 3 cm vardı yatırdılar bende sancı gitti ama acilmam ilerleyince suni verip dogum başlattılar 32 haftalikke.dogmak istedi prensesim duramadı içimde suan 14 yaşında çok şükür sağlık sorununa yok elhamdülillah