Sukrancinar-42 annesinincivcivi1 bende benzeri bir ürün kullandım ilk bebeğim de eşim haberim yokken almış. Bize çok faydası oldu kendi kendine sallandığı için ben yanında yemeğimi vs yiyordum ben çok sevdim şahsen şuan üçüncü bebeğim için kullanacağım inşallah 🥰
Minikperi annesinincivcivi1 benim kızım bunları hiç sevmedi daha 2 ahlıktı kendini atmaya çalışıyodu. Ne bebek arabası ne puset hiçbirini istemedi şimdi 4 yaşında cadaloz 😂
Azra41 annesinincivcivi1 kullanışlı mi bişey diyemem ama bebisin kafasının üstünde dönenceler olmamalı ..
Sukrancinar-42 annesinincivcivi1 fotoğraf atmayı beceremedim ama joui markası Google yazınca çıkıyor hemen 😂
annesinincivcivi1 Sukrancinar-42 evet gördüm daha hafif duruyor sanki taşıma açısından kaç aya kadar kullandınız
Sukrancinar-42 Bir yaşına kadar kullandık sonrasında artık sıkılıyor durmak istemiyor oyun için biniyor yani ,😄