derya_16 Bende inanmıyordum ama bir şey olursa kendimi suçlarım diye kestirmiyordum. Hamilelik öncesi açma işlemi ile saçlarımı yaktılar ve diplerim kendi rengim uçlar sarı ve çalı süpürgesi gibiydi, dayanamadım 7. Ay da kestirdim çok kısa şuan biraz daha uzadın doğumdan sonra bi 5 parmak daha kesilecek yanıklar o zaman gidecek inşAllah