Edaemkl öncelikle bebiş hayırlı olsun bende öğrendiğimde 7,5 tu ve normalde de tiroit hastası olduğunu öğrendim yani sadece gebeliğe özel değilmiş benim ki hemen paniğe kapıldım bende hastaneye gittim kan verdim sağlık ocağında 7,5 çıkan hastane de 4.99 çıktı tabi yine yüksek dedi doktor gebeler için 2-3 ideal hemen ilaca başladım cuma günü 1 ay olmuş olacak kan vereceğim bakalım inşallah düşmüştür sende vakit kaybetmeden hemen ilaca başla 1 gün 1 gündür ve mutlaka daha da yükseltecek besinlerden uzak dur ki ilaç fayda etsin onu da doktora sor mutlaka geçmiş olsun 💕🥰