Haticer bebek doğduğu an da mı.ameliyata girecek.dogumu özelde ameliyatları devlette yaptirsaniz. Yani şuan yakın çevremde devlette doğum yapıp memnun kalan çok kişi var, burdan okuduğum kadarıyla tam tersi muamele görenlerde var. Gaziosmanpaşa da oturuyorum bende 2 kez o hastaneye gittim doğumhane kısmını görmedim yeni binadaymis,poliklnikler eski binada iki gittiğimde de çok güzel 2 farklı doktora denk geldim onun dışında bilgim yok