Hnd_01 aygul32 progestan fitil ve progestan iğne kullanıyorsunuz dimi ? Hiç aksatmayin.surekli dinlenin.ayaga kalkmayın.
Deryalina- aygul32 herkeste farklı bir süreç saglikliysa seninle kalacaktır sağlıksızsa progestan bile işe yaramıyor ben 17 haftaya kadar kanama yaşadım ve ilaç kullandım inşallah devamı gelir dinlen mümkünse hicbirsey yapma
Gezenlady aygul32 off böyle okuyunca içim gidiyo🥹,sakinn kal kuzum bol bol dua et doktorunla sürekli iletişim halınde ol,dinlen saglıklı beslen vıtamınlerını al,sen ne kdr sakın kalırsan bebek okdr iyi yerleşir rahme,inşallah sag salım kucagına alırsın🙏🏻
HilalimM63 Stres etme bendede oldu..12 haftaya kadar progestn ılacını kullandm nasıbınde kalmak varsa kalır zaten 💕inş saglık sıhhatle kucagına alırsn..
Mujmuj-1 Stres yapma yerleşme kanaması muhtemelen hepimizde oldu..doktorun ile iletişime geç ilaç başlar direk
aygul32 Dün gitim doktorum dinlen dedi düşükte olabilir dedi elime istediğim bilgiyi vermedi içimi rahatlatmadi 15 gün sonra gel dedi.
CeydaST aygul32 için rahat etmediyse başka doktora da git kuzum. Kahverengi genelde oluyor benim kırmızı gelmişti 7 haftalıkken. Şimdi 4 aylık yanımda uyuyor teyzesi ❤️ darısı size olsun
aygul32 Gezenlady işte sakin kalamıyorum ki hep stres yapıyorum.uzandigimda pek gelmiyor kanamam,afedersiniz lavaboya gittiğimde kanamam çok oluyo
MelikeD Stres yapmayın, ilacı içip sadece yatın bir iş falan yapmayın benim 7. Den 16. Hafta sonuna kadar yoğun kanamam oldu şuan 18 haftalık olduk. Öyle arada kahverengi falan da değildi hep kırmızı lohusa pedi kullandım sürekli iğne ilaç ve yatış yaptım hep son iki haftaya yakındır durdu kanamam yine yatıyorum ilaçlara devam, gerçekten bebek sağlıklı ise bı şekilde tutunuyormus onu anladım 🙏
aygul32 MelikeD folik asit kullanıyorum ve Protestan kullanıyorum.herhangi iğne falan yaptılar ama çok fazla kanama ve ağrım olursa tekrardan giderim umarım yerleşme kanamasıdir. İnşallah sağlıklıdir.ben bi kimyasal gebe yaşadım ardından gebe kalmışım ve bilmiyodum düşük yaşadım oyuzden şuan korkuyorum endişelerim var.insallah bu gebeligim sagliklidir teşekkür ederim bilgileriniz için.