Sdegrcn Kızlar merhaba benim ilk gebeliğim şuan 33+0 haftamız sezeryan istiyorum kaç haftalık iken alırlar beni sezeryana ilk gebelik olduğu için sormak istedim ❤
Baby07 Sdegrcn ilk sezeryan 38 haftalikken alınıyor ikinci 39 . Bende 37 haftaligim şuan doktorum 39 da alicam dedi
BirVeraAnnesi35 Sdegrcn sezaryen 38 de alınıyor son ana kadar bekletmezler sezaryenı ama bu bebeği erken alıyorlar anlamına gelmesin bebek gelişimini zaten tamamlamış oluyor içiniz rahat olsun
Cansuce Sdegrcn canım suan bebeğin kilosu 3.700 doktorum kafası dönmediği için malesef normal olamıyor doktorda çok bekletmek istemedi
tubik7 Baby07 39 dediğimiz 39+0 mı oluyor yoksa 38_39 arası mı? Yani doktorum 38+3 te mesela almak ister mi ilk gebeliğim. Bebek ters normal doğum malesef olmayacak gibi.. Tansiyon yükseldi evde iyi ama doktor ölçünce yüksek anlamadım gitti
Baby07 tubik7 39+0 yada 39+3 de alıyor. Doktorun ultrason ölçüsündeki haftaya göre alıyor. Doktora giderken ister istemez stres oluyoruz tansiyon o yüzden oynuyo. Bende de çok oluyor malesef
tubik7 Baby07 teşekkür ederim. 38_39 arası alacak gibi bebek 3200 civarı dedigeçen hafta.. sabah gideceğim bakalım ne diyecek
Cansuce tubik7 38+3 oluyor canım oda yarın belli olacak kafası aşağıya inmemişse bakalım yarın sabah erkenden doktora gidiyoruz
beyzaturker56 Sdegrcn eğer bebeğim gelişimi iyi ve sağlık problemi yok ise 38 den itibaren alabilir ben 39+0 da sezeryan oldum