Nurmert ben de proluton vuruluyorum ama işte bazı prosedürsel sorunlar yaşandı 😂 4 günde 1 çınarlıya gidiyordum şimdi haftada 1 e düştü doğum yaklaştığı için. Birde rahim kasılmasını engellemek için adalat kullanıyordum onu da azalttım. İnsallah hiç sancı hissetmezsin böyle yalancı sancıları da gerçek gibi hissediyorum çok zor oldu 😂