Kızlar nolur maşallah diyinnn dua edin sağ salim alıyım bebeğimi kucağıma reglime 2 gün var normalde ama düzensiz oluyorm gribim diye doktora gittm kan verdm 6.7 cıktı hayalet cizgi cikti diğerinde de bu değerden yükselir dimi ay cok heyecanliyimmmmmmm
