Merhaba canım o bende de oldu ki 35 haftalık hamileyim hala daha oluyor suan icin korkulacak bisey yok hatta normal akıntı hamilelikde ama mutlaka doktora gittiğinde doktoruna bunu paylaş ki doğumun başından sonuna kadar şikayetlerini not etsin sağlıcakla kucağınıza almak da nasip olur inşallah