Kanalize Melikeylmz99 doğuma kadar kullananlar var ben üç dört ay kadar kullanmıştım en azından bulantıyı azaltıyordu kusma devam ediyorsa kesmeyin bence
Ustunneliff Melikeylmz99 ben o hapı kullandığım halde kusuyordum sonra dedim içsemde kusuyorum içmesemde bıraktım sonra belli bir haftaya gelince geçti mide bulantılarım 1 ay nişe bulantısı çekmiş olmam lazım 4 kutu ilaç kaldı elimde 😅
Yelizdurmus41 minik-02 bende de öyle ilk hamileliğimde de başlangıçtan doğuma kadar şimdi de başlangıçtan beri kullanıyorum 34. Haftadayız hala devam içmediğim gün kusmalı geçiyor bulantı da değil yani .
Melikeylmz99 Yavru-kus akşam yatarken hafif açken 2 tane iç demişti doktor günlük 3 adede bile çıkarabilirsin demişti
yesilkahve Melikeylmz99 ilk hamileliğimde doğumuma yani 40.haftaya kadar prilam içtim. Şimdi de 32+0 dayım hala içiyorum. Aksattığımda en başa dönüyorum yine kusup duruyorum 🤦🏻♀️
Elizberen Birde arkadaşlar yediklerimi kusmuyorum acı bi sıvı kusuyorum böğürerek her sabah ve akşam bu normal mi.
Zehraargan Melikeylmz99 35 haftalığım hâlâ kullanıyorum. Birkaç defa ilacı almayı unuttum günüm mahvoldu resmen
Cemremom Melikeylmz99 38+2 günlük hamileyim hala prilam kullanıyorum bırakırsam yatıyorum sürekli çıkarmaya başlıyorum doğuma kadar kullanacağım
aysenuurr11 Melikeylmz99 35 hafta prilama devam, ama iki tane aliyordum bir taneye düsürdüm cok sükür etkilemedi. Hic icmesem o gün bulanti istahsizlk mahvoluyorm o yuzden doguma kadar devam. Doktoruma sordum sorun olmaz kullan dedii
Srnrcvs Melikeylmz99 bn 9 ay kullandım kız onu doktor zararı yok o hapın bebege vıtamın sayılıyor dedı bn bıraktım mı bulantulsrım cogalıyıdu mecbur ıctım
MomsE Melikeylmz99 bu haftalarda bırakmıştım sabah aç akşam aç karına içiyordum öncesinde sadece sabah aç içmeye başladım sonra da tamamen bıraktım