Merhaba arkadaşlar dün nişanim geldi akşamı hastaneye gittim içim rahat etmedi daha sancım olmadığı için eve gönderdi alttan muayene etti sonrasında biraz ağrı oluştu adet ağrısı gibi ve ara ara da oluyor dk tutamiyorum yani duzenli bı aralığı yok dayanamayacak kadar şiddetli değil bu doğum başlangıcı olabilir mi saatlerdir aynı artış yok siddetinde