Merhabalar hanimlar. Biz 37+5 haftalik olduk oglumla.
Haftaya Allah’tan bi akailik cikmazsa sezaryen olucam, ama dunden beri siddetli bogaz agrisi ve de onu takiben oksurugum var.
Ne iyi gelebilir sizce?
Sicak balli sut iciyorum biraz yumusuyor ama oda pek fayda etmedi 🤷🏻♀️
Tavsiyelerinize acigiz 🙂