Alyamomm Battan bir gün önce beta 12.88 çıkmıştı cuma günü kan verdim sağlık ocağında hâlâ çıkmadı iki gün önce kanamam başladı bugün aile hekimliğinde verdim 12.13 çıkmış düşer mi sizce
myangelson Alyamomm belki yükselmişti tekrar düşüşe geçti. Arada kaç gün oluyor yani kanlar arasında? Böyle şeyler olmaması için 2 günde 1 kan verin diyorlar
damlacgul Alyamomm kimyasal malesef, ama kimyasaldan sonraki ay sağlıklı gebelik görülme ihtimali yüksek diyorlar inşallah bir sonraki ay olur
Alyamomm myangelson 11 Ekim’de verdim 12.88 çıktı 13 Ekim’de verdigim daha çıkmadı bugün verdiğimde 12.13 cikti
myangelson Alyamomm 13 ekimdeki nasıl daha çıkmadı ya imkanı yok cikmamasinin sordun mu neden çıkmadı diye
Alyamomm myangelson sağlık ocağında verdim araya hafta sonu girdi bugün çıkar diye umuyorum gerci çıksa da pek önemi kalmadı şuan
myangelson Alyamomm tamam da normalde bazı yerlerde cumartesi çıkıyor hadi cumartesi çıkmadı pazartesi çıkar bugün salı oldu. Orada bir tuhaflık var yani
Alyamomm Sevgi1312 daha önce de yaşadım kimyasal bu iki oldu sebebini nasıl öğrenilen genetik test vermeyi düşünüyorum pıhtılaşma olabilir belki
myangelson Alyamomm ay doğru kanamam başladı demiştin unuttum onu 🤦🏻♀️ olsun hayırlısı olsun hakkında
Guldane32 Alyamomm bence de genetik test yaptırın bende kimyasal gebelik geçiriyorum sıfırlaninca gidecem