Merhaba kizlar bugün adetimin beşinci günü ve kanamam devam ediyor benim düzensizlik olduğundan yeni yeni sökülüyor kanamam doktora gittim rahim filmi çektirmek gerektiğini söyledi fakat 9 gün içinde olan bişey olduğundan cumadan sonra cekilmeyecegini belirtti benim şuan kanamam fazla adetliyken bu nasıl çekilebilir hep araştırıyorum adet bittikten sonra çekilenler var benim doktorum istersen şimdi istersen yarın dedi tecrubemde yok bu konuda birde 6 milyar bir maliyeti olduğunu söyledi bu konuda bilgisi olan var mı adetliyken olur mu bu iş ve femera yazdı extra olarak?