Merhabalar , bugün 39 hafta kontrol için devlet hastanesine gittim, suyun az olduğunu söyleyip normal doğum için yatış verdiler ama ben istemedim kendi sancım ile girmek istedim . Başka hiçbir sıkıntımız yok çünkü . Sizce ultrason cihazında belki yanlış görmüş olabilir mi çünkü doğumhane de başka cihazla tekrar bakılır dedi, başka dr a gitsem mi ? Son hafta da suyun azalması zaten normal değil mi. Hareketlerinde hiç bir sorun yok ama sancıda yok. Son 1 hafta daha bekleyeyim diyorum ne dersiniz ? Başka hastaneye de görünsem mi bilemedim