Arkadaşlar bebeğim 9 aylık ve doğumdan sonra adettim çok düzenliydi eylülde bile düzenli geldi ama bu ay 7 gün geçikti ben baba evine gitmiştim orda fena grip oldum hamilelikten önce bende kist vardı ilaçlarla gitmişti acaba geçikmem kist oluşmuş olabilir mi yada grip ten dolayı mı oldu geçikme hamilelik zaten imkansız ama ben kistten korkuyorum yine kasıklarımda ağrı oluyor adetten önce sürekli bacaklarım ağrırdı şimdi de ağriyor ama bişy yok